FitCat Studió

Funkcionális edzések sokasága vár a vendégekre a Fitcat Stúdióban.

De mi is az a funkcionális edzés?

Míg a konditermi edzések legtöbb mozdulatsora egy-egy izomra fókuszáló izolációs gyakorlat, ami az egész edzés során is legfeljebb néhány izomcsoportot dolgoztat meg, addig a funkcionális edzések alatt a teljes test megmozgatása a cél. Ilyenkor egyetlen tréning alatt előkerül az állóképesség fejlesztése, az erősítés, a mobilizáció és még sorolhatnám…

A gyakorlatok java a természetes mozdulatsorokon alapul, csupa olyasmi, amit a hétköznapi életben is csinálsz. Hason fekvésből a fekvőtámaszhoz hasonló mozdulattal kelsz fel, egy nehezebb tárgyat úgy veszel fel a földről, mintha elemelést csinálnál, és valószínűleg a guggolás is a mindennapjaid része. A gyakorlatok nagyon sokfélék, sőt, összetett variációik is léteznek. De ezeket a gyakorlatláncokat már inkább a haladó csoportba használom.

Mivel a mozdulatok végrehajtása számos nagy izomcsoport munkáját igényli, kiemelkedően hatékonyak. És mivel minden gyakorlatnak van könnytett változata, így egy kezdő is bátran csatlakozhat a haladókhoz. Ha pedig tényleg rég mozgott, és/vagy valami oknál fogva nem akar elvegyülni a régi arcok között, lehetősége van az Újonc csoportban abszolút kezdőként elindulni, hiszen onnan pár hónap alatt felcsatlakozhat a haladók közé.

Ráadásul profi óraadókkal kiegészülve a fitness irányzat több ágát is kipróbálhatja a vendég, a táncos koreografált óráktól a spártai kiképzésen át, a boxig, a női részek kényes területeit formáló alakformáló órák, és a core training  ami a törzs mélyizmaira koncentrál, az órarendünk része.